Numărul consumatorilor afectați este în continuă descreștere

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire

Pentru remedierea avariilor în rețelele electrice, compania a mobilizat sute de angajați din cadrul brigăzilor operative, operatori ai rețelelor electrice și ai Oficiului Telefonic 24h, care lucrează non stop. Pe parcursul ultimelor zile au fost reconectați la sursa de energie peste 166 mii de clienți din numărul total de peste 170 de mii din rețelele de tensiune înaltă și medie. Astfel, la ora 18:30 a zilei de astazi, 20 ianuarie 2018, numărul consumatorilor afectați scăzuse la circa 4 mii. Compania nu încetează să depună toate eforturile și alocă toate resursele necesare pentru lichidarea definitivă a tuturor incidentelor.

 
Pe parcursul ultimelor 24 ore au fost înregistrate mai multe avize noi de rupturi de conductoare, fapt care, din motive de securitate, a condus la deconectarea supravegheată a punctelor vizate până la remedierea tuturor defecțiunilor.

În acest context reiterăm necesitatea respectării stricte a regulilor de securitate de către persoane în raport cu instalaţiile electrice.
 
Dacă observați careva pericole (linii electrice căzute pe străzi, în preajma grădinițelor, școlilor) vă rugăm să informați imediat furnizorul de energie electrică.

Supravegheați copii, în special în aceste zile când ies la săniuș și explicați-le regulile de securitate electrică şi consecinţele încălcării lor.
  • ocoliți conductoarele electrice căzute accidental la pământ sau care atârnă de pe piloni şi copaci;
  • nu atingeți conductoarele electrice rupte şi căzute la pământ;
  • nu interveniți în instalațiile electrice deoarece acestea se pot solda cu electrocutări. 
Despre orice incident informați in regim de urgență furnizorul de energie electrică  prin următoarele canale:
  • La telefonul Serviciului 24h -  022-43-11-11
  • Prin intermediul chatului disponibil de pagina noastră web
  • Pe Viber apelând la numărul 062161111
  • Pe Facebook, accesând pagina noastră:
  • https://www.facebook.com/gasnaturalfenosamoldova
Ne cerem scuze pentru incomodități și rugăm consumatorii afectați să manifeste răbdare și înțelegere față de această situație complicată, asigurându-i că depunem eforturi susţinute pentru restabilirea cât mai urgentă a serviciului.
 
 
Departamentul Relaţii Externe şi Comunicare
Î.C.S. „Red Union Fenosa” S.A.
20.01.2018