10.12.2011
Îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate clienţilor constituie unul din obiectivele principale ale companiei Gas Natural Fenosa Moldova - cel mai mare furnizor de energie electrică din ţară. Satisfacţia clientului este prioritară în activitatea de zi cu zi a companiei noastre şi de aceea vă oferim servicii şi soluţii noi, care să economisească timpul dumneavoastră şi să vă aducă mai mult confort.
Acum aveţi posibilitatea să primiţi prin e-mail factura de plată şi avertizările în caz de datorie.
Acest serviciu vă permite să aflaţi despre suma calculată spre plată sau existenţa unor eventuale datorii chiar din în ziua următoare după citirea contorului, nefiind necesar să aşteptaţi primirea originalului facturii. Astfel, aveţi posbilitatea să achitaţi factura la orice bancă sau oficiu poştal, fără a vă face griji că factura în original ar putea să întârzie sau să se piardă în procesul distribuirii. Pentru a vă abona la acest serviciu este necesar să completaţi formularul de mai jos.
Câmpurile marcate cu simbolul (*) sunt obligatorii.
Indicați telefonul fix sau mobil, pentru a vă contacta în scopul verificării veridicității datelor transmise.